Min vecka

Jag har firat jennifers 20 års dag och dansat bland främlingar i köpenhamn. Jag har ångrat saker jag sagt och jag har lovat saker jag inte kan hålla. Jag har myst på landet med mina bästa vänner och jag har tittat på soluppgången en tidig lördags morgon. Jag har städat, diskat och lagat mat. Tröstat vänner som blivit sårade och jag har själv blivit sårad. Jag har avnjutit en weekend med min älskade mamma och jag har köpt en ny jacka. Jag har insett att mina vänner är det finaste jag har och jag har visat tacksamhet för deras kärlek. Jag har saknat en pojke som inte saknar mig och jag har köpt en ny mobil. Jag har raderat telefon nummer jag inte längre behöver och rensat mobilen på gamla sms. Jag har kört bil i timmar och lyssnat på hög musik. Jag har förstått att sommaren snart är över och att hösten väntar runt hörnet. Haft ångest för att skolan snart börjar och för att det är slut på det roliga. Hängt på balkongen och druckit vin med malin. Varit på fin middag hos Ida och sovit alldeles för lite. Träffat vänner som jag inte sett på flera år och kysst en främling. Med andra ord så har det varit ännu en underbar vecka den här sommaren och jag-vill-inte-att-den-ska-ta-slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0