Friday Im In Love

Jag är glad. Lyssnar på musik och dricker kaffe. Det är kaos hemma, men jag är glad. Läser igenom bloggar om brusta hjärtan och förlorade själar. Men jag är glad.
Vet inte vad det är som har flygit i mig de senaste dagarna, men det känns som att ingenting kan stoppa mig längre. Skulle någon be mig att springa milen, skulle jag sätta på mig skorna, kolla dem i ögonen och börja springa. Bara sådär. Inte tveka, fråga varför eller klaga. Bara göra det. Svart på vitt liksom. Det är en härlig känsla. Som om jag har kontroll över situationen. Känner mig trygg i mig själv och säker i det jag gör. Vare sig det handlar om känslor eller ej. Vet inte hur det kommer sig eller varför men det är nice.
Kvällen ska spenderas inne i stan med världens underbaraste tjejer, och jag känner mig lätt som en fjäder. Inga tunga bördor över axlarna eller obehagliga känningar i bröstet. Bara enkelt. Livet känns inte så pjåkigt trots allt. Hoppas att känslan håller i sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0