Seven days in May

Jag har ätit brunch på restaurang Götebog med min älskade morfar. Jag har sprungit längs en strand sent på kvällen. Jag har köpt fem nya ringar. Jag har planerat en weekend med mina bästa vänner. Jag har varit på afternoon-tea hos mamma. Jag har skrivit sms som jag aldrig har skickat och jag har pratat extremt mycket i telefon. Jag har spelat min favorit låt på repeat i timmar och jag har firat en nära vän. Jag har gråtit över en pojke. Jag har sovit för lite. Jag har blivit bjuden på champagne. Jag har umgåtts med min släkt på landet. Jag har tittat på flera filmer. Jag har träffat mina vänner från milano och jag har ätit souvlaki med pitabröd till middag två kvällar i rad. Jag har avnjutit en after work i solen fast att jag inte har jobbat. Jag har blivit sårad. Jag har druckit äckligt vin och kedjerökt med Malin. Jag har ätit middag vid havet. Jag har suttit fast på en flygplats. Jag har gråtit två gånger. Jag har skrattat i flera timmar. Jag har busat runt i vimmlet. Jag har dansat under bar himmel. Jag har ätit lunch med mina älskade systrar. Jag har älskat och hatat och smakat på livet. Man får inte klaga när man tänker efter, livet är ju fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0